Vroeger keken vooral jongeren naar video, maar intussen vonden ook andere generaties hun weg naar videocontent. Hoog tijd dus om het in je communicatie te integreren.

Vroeger keken vooral jongeren naar video, maar intussen vonden ook andere generaties hun weg naar videocontent. Hoog tijd dus om het in je communicatie te integreren.
LinkedIn lanceerde een nieuwe videofeed: mobiel, scrollbaar en full-screen. Ideaal voor bedrijven die een groter publiek willen bereiken. Maar wat is dit nieuwe format? En waarom zou je het gebruiken? Ontdek het hier.
De meeste bedrijven vertellen over de eigenschappen van hun merk, product of dienst. Maar dat is niet altijd wat jouw doelgroep wil horen en zien. Je focust beter op een sterk verhaal. Waarom storytelling? Dat lees je hier.
Herken je het? Je plaatst een bericht of advertentie op sociale media, maar er gebeurt niets. Geen reacties, geen toename in bereik. Toch kan regelmatig posten het verschil maken. Ontdek hier vier redenen waarom consistentie de sleutel is voor succes op sociale media.
Op sociale media lijkt perfectie de norm. Toch willen mensen steeds meer authentieke content zien. Lees hier hoe je dit precies aanpakt.
2025 komt eraan. Het is tijd voor nieuwe voornemens, maar ook voor nieuwe sociale media trends. Zo word je volgend jaar dé koploper van sociale media.