Category Archives: content creation

Content marketing: hoe doe je dat?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Een traditionele advertentie in de streekkrant of een reclamefilmpje op tv hebben immers steeds minder effect op de consument. En dus moet je als bedrijf alternatieven aanboren zoals content marketing. Daarbij creëer je waardevolle informatie voor je prospects en klanten. Maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en het tot een winstgevende actie aan te zetten.

Content voor event

Dit bericht werd geplaatst door in , en getagd met , , , , , op .

Een hele rits sprekers en een belangrijke boodschap over een brand switch en corporate identity… Hoe organiseer je met deze ingrediënten een boeiend event; een mix van sterke content en leuk entertainment?

Dat was de vraag waarmee Inter Partner Assistance een tijd geleden bij Mindsetting aanklopte. Het bedrijf wou samen met de medewerkers de brand switch naar AXA Assistance op gepaste wijze vieren.

Hoe starten met content marketing?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Want een traditionele advertentie in de streekkrant en een reclamefilmpje op tv hebben steeds minder effect op de consument. En dus moet elk bedrijf aan de slag: relevante verhalen vertellen, waardevolle informatie creëren,… Allemaal goed en wel, maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing?

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en hen tot een winstgevende actie aan te zetten.