Category Archives: content

Doe-het-zelf op social media

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , , , , op .

Af en toe kom je ze tegen: kleine bedrijven die via social media spontaan, goed en succesvol communiceren. En al spreekt het tegen onze winkel: zo’n doe-het-zelf communicatie vinden wij leuk om te zien. Meer zelfs, grote bedrijven kunnen er nog wat van leren. Lees hier wat precies…

Meestal leggen we samen met onze klanten een social media-communicatietraject van jaren af. Maar af en toe is er eentje bij die aan een zetje genoeg heeft om daarna de communicatie op social media zelf in handen te nemen. In kleine bedrijven gebeurt dat vaak uit noodzaak, omdat de middelen nu eenmaal beperkt zijn. Maar de resultaten zijn soms verrassend goed.

Content marketing: hoe doe je dat?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Een traditionele advertentie in de streekkrant of een reclamefilmpje op tv hebben immers steeds minder effect op de consument. En dus moet je als bedrijf alternatieven aanboren zoals content marketing. Daarbij creëer je waardevolle informatie voor je prospects en klanten. Maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en het tot een winstgevende actie aan te zetten.

Content voor event

Dit bericht werd geplaatst door in , en getagd met , , , , , op .

Een hele rits sprekers en een belangrijke boodschap over een brand switch en corporate identity… Hoe organiseer je met deze ingrediënten een boeiend event; een mix van sterke content en leuk entertainment?

Dat was de vraag waarmee Inter Partner Assistance een tijd geleden bij Mindsetting aanklopte. Het bedrijf wou samen met de medewerkers de brand switch naar AXA Assistance op gepaste wijze vieren.

Hoe starten met content marketing?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Want een traditionele advertentie in de streekkrant en een reclamefilmpje op tv hebben steeds minder effect op de consument. En dus moet elk bedrijf aan de slag: relevante verhalen vertellen, waardevolle informatie creëren,… Allemaal goed en wel, maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing?

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en hen tot een winstgevende actie aan te zetten.

Makelaar met digitale présence

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , , , , , , op .

Neen, Mindsetting heeft de website niet gemaakt. En neen, ook de blog is niet van onze hand (had gekund, want wij zouden – denk ik – op dezelfde golflengte zitten).Toch wil ik hier graag de online présence van Advieskantoor Kockaerts prijzen. Omdat een bloggende verzekeringsmakelaar, met een frisse en overzichtelijke website bovendien, nog altijd eerder uitzondering dan regel is.

Social media

Het was op LinkedIn dat de blogberichten van André Kockaerts me voor het eerst opvielen. Want dat heeft deze makelaar goed begrepen: je kan wel bloggen, maar je moet er ook voor zorgen dat iemand je teksten leest. En dan zijn social media ideaal om een publiek op te bouwen.