Als afsluiter van dit blogjaar delen we graag deze mooie combinatie van taal en grafisch design met jullie.
ShaoLan Hsueh ontwikkelde met Chineasy een fraaie methode om de basiskarakters van het Chinees (Mandarijn) te leren.
ShaoLan Hsueh ontwikkelde met Chineasy een fraaie methode om de basiskarakters van het Chinees (Mandarijn) te leren.
De moderne copywriter/tekstschrijver is van veel markten thuis. Hij moet even duidelijk kunnen schrijven in lange artikels als in 140 karakters. Visuele media als YouTube, Vine en Vimeo worden steeds belangrijker, dus wordt van de copywriter ook verwacht dat hij verhaallijnen en scripts schrijft.
In een vorig blogbericht gaf ik enkele tips om je website beter te doen scoren in zoekmachines. Onder meer een zuivere broncode en goede content zijn daarbij belangrijk. Cruciaal is ook de webcopy, en meer bepaald de zoektermen die je erin verwerkt. Met andere woorden: SEO copy.
Dit blogje is de nagel op de kop: ‘De drie angsten van de expert’
door Carola Janssen van Kiezel Communicatie
Heel vaak krijgt Mindsetting de volgende taalvraag: ‘is een bedrijf mannelijk of vrouwelijk?’ Met andere woorden, als je naar een bedrijf verwijst met een bezittelijk voornaamwoord, gebruik je dan zijn of haar?
Omdat we allemaal wel eens struikelen over een woord, een leesteken of een zin, is het handig om betrouwbare hulplijnen achter de hand te hebben. Bij Mindsetting gebruiken we voor taalkwesties: